8 polskich firm i produktów, które powinny reklamować się w Formule 1

Od tego sezonu na bolidach McLarena widoczne jest logo polskiego domu maklerskiego. Poza tym Robert Kubica pije N-Gine, ale potencjał reklamowy na bolidach Formuły 1 jest znacznie większy, a polskie firmy świetnie komponowałyby się z barwami dzisiejszych wyścigówek. Pod spodem kilka propozycji.

Lotus-Ludwik mógłby być wspierany hasłem Nie boimy się brudnej strony toru . W końcu tegoroczny bolid Kovalainena i Trulliego radzi sobie podobnie na każdej nawierzchni.

Renault z Biedronki byłby jeszcze bliższy polskim kibicom.

Sokołów i Mosso na Ferrari - ognista barwa bolidów z Maranello wzmocniona przez podwójny dyfuzor z polskich wędlin i keczupów dałaby samochodom Alonso i Massy nieco więcej pikanterii.

Red Bull Racing - Prince Polo - czy gdyby młody niemiecki gwiazdor zaczął jeździć w takim teamie, ktoś oparłby się pokusie nadania mu przydomku Prince Polo Position?

Hispania RT od Mlekovity - już widzę hasło zdobiące kombinezony tegorocznych debiutantów - Senny i Chandhocka. Wciąż mamy mleko pod nosem.

Williams wsparty przez Wyborową i Atlas - wódkę oczywiście reklamowalibyśmy kodem kreskowym. Atlas dałby teamowi dodatkową przyczepność, o którą trudno mając na pokładzie polskie procenty.

Spiro

Copyright © Agora SA